Friday, May 22, 2009

port manceng baikk punya!!!

apakan kaitan cerita en sesengat dengan gambar comel di atas??sebenarnya x da la kaitan sgt saja jer nak letak. pada suatu hari en sesengat tengah melepak2 bersama2 5 org kawan2nya tiba2 timbullah idea yang bernas utk mengisi masa lapang di hari sabtu yang hening itu.

en sesengat : bose kawe ni deh. dok tau nak wak gappo ni.
en tebuan : mancing jom. aku de port baik punya. aku pernah dapat baung besar lengan.tp
terlepas sebab pakai mata kail udang jer (ceh mau terlepas x payah la cerita).tp
port tu selalu aku pi mlm br sempoi. tp x pa harini kita ubah pulak pi siang.

setelah mendapat persetujuan dr klik2 pancing (adala dlm 5 org maka mereka pun bertolak pergi).en sesengat terpaksa bertolak lewat 15 minit kerana terpaksa "menyetting" pancingnya terlebih dahulu. yerla nak naikkan baung besa lengan kan.setelah mendapat setting yang terbaik en sesengat pun bertolak ke destinasi yang dikatakan. tetapi dalam perjalanan en sesengat ternampak kawan2nya tadi berpatah balik.(uik, x jadi memancing ker???). tnpa membuang masa en sesengat pun berpatah balik mengikut sahabat2nya tadi.perjalanan tamat di sebuah kedai makan.(mmg sah x jadi mancing punya).

en penyengat: nate mu nih...x de tempak lain ko mu nok bawok
en tebuan : mana aku nak tau.selalunya aku pi malam ok jer
en sesengat : weh..apa hat?
en penyengat : mu tau dok nate nih bawok g belake tempak sembeliha b*bi patuk ar dapak
baung besa lenge.
en tebuan : mana aku tau.sebelum ni aku pi malam mana nmpak tempt tu tmpat apa....
en sesengat :tampt sembelihan b*bi??........(gulp...en sesengat menelan air liur smbil melihat
ABC yang br di ordernya)

No response to “port manceng baikk punya!!!”

Related Posts with Thumbnails