Saturday, June 18, 2011

SELAMAT HARI BAPA

selamat hari bapa diucapkan pada semua bapa2 di malaysia. ini adalah tahun kedua en sesengat menjadi bapa. hero en sesengat tu pun dah semakin membesar. mulutnya pula x henti2 mengumam bahasanya yg x difahami. kadang2 en sesengat layankan ja mcm faham. mcm2 peel baharu yg dibuatnya setiap hari. harap en sesengat blh menjadi bapa yg baik.hehehe. buat rakan2 yg bakal menjadi bapa tahniah diucapkan. welcome tu bapa world.

hari bapa pada tahun ni lain sedikit buat en sesengat kerana en sesngat x lagi mempunyai bapa. panggilan yg en sesengat dapat lebih kurang pukul 9.30 mlm pada tanggal  28 mac 2011 lepas adalah satu panggilan yg x kan en sesengat lupakan seumur hidup. masa tu en sesengat tengah hadap megi tomyam. demm!! smpai sekarang klw en sesengat nmpak megi tomyam sure rasa nk termuntah.

hmmm ayah pergi waktu umurnya 64 tahun. waktu trakhir berjumpa sebelum bertolak ke sarawak ayah ada berkata "nnti balik pulak mesti dah blh berjalan (merujuk pd si kecik en sesengat tu)". yup betul. mmg dah blh berjalan bila kami balik bercuti bulan 5 haritu. tp ayah xsempat tgok cucunya ni berjalan. x pa aku redha dengan ketentuan Ilahi. aku klw blh x nak blik rumah pun. sebb semua pelusuk rumah tu mengingatkan aku pada ayah. nasib baiklah ada mrs sesengat n si kecik tu yg merupakan penguat semangat en sesengat. lgpun en sesengat masih ada mak.

aku xsempat pun tgok ayah buat kali terakhir. x pa aku redha. mimpi aku tgok ayah dikapankan sebulan sebelum tu mgkin sbg tanda ayah nak pergi selamanya. aku x beritahu sesiapa pun mimpi aku tu kecuali pada si kecik aku tu. yelah mana dia tahu bercakap nk beritahu org lain. aduh...x blh nak tulis lagi. air mata laju mcm air terjun. nasib baik mrs sesengat dah tido klw x hilang macho en sesengat. AL-FATIHAH.

No response to “SELAMAT HARI BAPA”

Related Posts with Thumbnails