Friday, August 6, 2010

PELAJAR TUMBUK GURU PLAK......PER CER????


hmmm...baru2 ni satu lagi kejadian yg menggemparkan dunia pendidikan yg mana seorang pelajar sekolah menumbuk seorang guru. sgt kuat pelajar tersebut. rasanya x pyahlah en sesengat me"link" kan vdo tersebut sebbnya rasanya semua org dah pun menengok video tersebut. kt you tube pun bnyak..

tetapi en sesengat yakin bahawa cerita ini akan senyap dlm sedikit masa lagi kerana kes pelajar tumbuk guru tidak lah sepanas guru tumbuk pelajar yg mana ceritanya akan dijaja sehingga berbulan2. yg en sesengat hairan kenapa ek guru tetap disalahkan wlwpun dianya ditumbuk?? ada juga pihak yg kononnya membela nasib guru tapi tetap menyalahkan guru tersebut? apa cerita.....????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

satu situasi di sekolah XXX

pelajar : kenapa cikgu marah aku??? aku tidak salah ????
cikgu  : la yer ke awk x salah. maafkanlah cikgu yer sayang.

pelajar : ahh... apa sayang-sayang. apa hak cikgu mau marah saya??
cikgu  : awk memang betul cikgu x da hak pun nak marah awk yer sayang. apak awk lagi berhak. jgn la tengking2 cenggini cikgu takut la.

pelajar : aku sudah lama dendam sama cikgu. ikut kan hati dah lama aku tumbuk cikgu
cikgu  : ala jgn la cmni. cikgu takut la. awwwwwwww

One response to “PELAJAR TUMBUK GURU PLAK......PER CER????”

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts with Thumbnails