Monday, February 15, 2010

DI CATU PULAK DAH????


peruntukan dicatu pulak? adehh trkejut gak boruk en sesengat baca berita ni tadi. yerlah guru2 g kursus pun dapat mkn nasik bungkus jer? adehh laa.....peruntukan 4 hengget sehari?klw kt limbang nih teh "tarik dangdut" dah 2 ringgit segelas.lagi 2 ringgit nak makn apa ek?? hmmnnnnn......malas nak membebel pnjang2. kang kena saman pulak.

2 Responses to “DI CATU PULAK DAH????”

DaHLia said...

tu kira oke lagi ade disediakan...
me pernah pegi meeting, sampai ke petang, minum pagi pun xde sedia..suh cr kat luar sendiri..huhuh

skrg ni mmg byk budget utk kursus kena potong..nk LDP pun kena buat dlm sekolah, pakai duit sekolah jer..tp mslhnya, duit sekolah ade ke? at last, cecikgu gak kuar duit...

budget banyak lepas ke situuuuuu....opss

Related Posts with Thumbnails