haritu en sesengat ada membuat artikel pasal customer service yg amat truk di sebuah pejabt pos. hmm harini en sesengat terkena lagi tp di tempat lain. oleh kerana 2 hari internet en sesengat down. jadi untuk mengelakan counter forex en sesengat mengalami kerugian maka en sesengat trus la ke pusat servis internet yg terdekat. masuk jer ke dalam service center trsebut en sesengat trus menuju ke kaunter memandangkan tidak ada customer masatu........
en sesengat : hello...sy nak tnya pasal internet sy la
en internet :............................................................. (tgh buat2 sibuk di depan komputer)
en sesengat : dah dua hari x ada ni kenapa ya?
en internet : (tanpa melihat en sesengat lgsung)..internet kt limbang ni mmg tgh problem.tecnichian tgh betulkan.
en sesengat : bila ya agak2 boleh ok
en internet : tunggu jelah.
sgt cantik bahasa mereka. mungkin cikgu BM mereka tidak ajar mcmana nak berbahasa dgn betul. hmmm.....bsok en sesengat akan mengajar bebudak en sesengat tntang cara berbahasa dgn betul.
Monday, October 19, 2009
« Newer Post
Older Post »
No response to “CUSTOMER ALWAYS RIGHT?????”
Post a Comment