Saturday, October 24, 2009

LELONG.COM ADDICT

rasanya baru2 ini suasana siber dilandai oleh gelombang facebook yg agak teruk.rata2 individu yg dijumpai mempunyai facebook. rakan2 en sesengat juga seperti en tebuan dan en angkot2 juga mempunyai face book dan tidak lupa juga pada en ustat gadong yg baru2 ini telah meng"add" Dato Fuad Zakashi (pasang kabel nak mintak trnsfer ker hehehehe....). tp pada en sesengat tidak pula trpengaruh dgn facebook nih (sebenarnya takut dbambu dek mrs sesengat).



tapi satu kegilaan pelik en sesengat ialah addict pada LELONG.COM. setiap hari mesti en sesengat akan buka utk mengusha2 barang2 yg terdapat di dalam tu. tiap2 bulan mesti ada barang yg dibeli dr website tuh. ada satu ketika en sesengat dah tatau nk beli apa n memandangkan baru dapat gaji en sesengat terbeli juga "pick" gitar yang bharga 5 ringgit. wlawpun saat2 genting seperti bulan ini yg mana gaji agak lewat dterima sempat juga en sesengat mencopet riverse ring adapter utk camera en sesengat.kegilaan ini pernah brjangkit pada en angkot2 kerana pada satu hari enam (6) biji jam smpai dirumah. bila di tanya en angkot2 kata dia "bid" dekat lelong ..........fuhh....agak2 la sekali bid 6 biji terus tu....hmmm camna ek nak menghilangkan addict nih.........adicct ni menkopakkan en sesengat.

8 Responses to “LELONG.COM ADDICT”

ezzati said...

sy pun penah ter addict kat lelong dot com ni..tp, tu 2 tahun dlu :)

Aku X-PO said...

hehe beselah tu..aku pun dlu cm2 gak..lme2 mesti akan rs boring dh

en sesengat said...

sesengat to ezzati - huiiiii ad juga ek org leh berenti addict nih.rsanya belum tegar lagi kot

sesengat to X-po - kena masuk pusat pemulihan dulu ker bro..heheheheh

Arief Arf said...

memang!
lelong ini gile babi punye addictive!
arghh

en sesengat said...

hehehehe mmg addict. meh sama2 kita mengkopakkan diri

Naz said...

Macam2 ada. Akan tetapi masih ada rakyat Malaysia yang tetap memilih Ebay walhal Lelong pun bukan calang2 laman web kan. :)

Hellioz said...

jgn smpi kne scam dah...
ati2 djalan raye la yer...

sukiminna said...

heheh..rase mcm baca blog ttg serangga..sesengat ade, angkot2 ade..

Related Posts with Thumbnails